AMB L'EXPLICACIÓ DEL CONTE EL FLAUTISTA D'HAMELIN ENS SORGEIX LA CONVERSA SOBRE CON ENS PODEM SENTIR CADASCÚ DAVANT UNA MATEIXA SITUACIÓ.
PER EXEMPLE EN VEURE RATES.
A LA MATEIXA CONVERSA SORGEIX EL TEMA DE LA FOSCOR I COM ENS SENTIM DAVANT D'UNA MATEIXA SITUACIÓ I D'UN MATEIX ESPAI ESTANT A LES FOSQUES I AMB LLUM.
ELS PROPOSEM UNA ACTIVITAT DE JOC A LA FOSCOR FENT SERVIR LLANTERNES I UNA TAULA DE LLUM QUE A MÉS INTRODUIM COLORS I PODEM OBSERVAR QUE PASSA QUAN ELS BARREGEM
ELS PORPOSEM UNS EMOJIS QUE REPRESENTEN ALGUNES DE LES EMOCIONS QUE HEM PARLAT. ELS MIREM I INTERPRETEM QUE VOLEN DIR.
MUNTEM UN RACÓ A L'AULA ON FEM VISIBLE AQUESTS EMOJIS PERQUÈ QUAN NECESSITEM DIR COM ENS SENTIM I NO TROBEM LA PARAULA POGUEM ANAR-LO A BUSCAR PER DIR-LI A L'EVA COM EM SENTO.